Оцінка в початковій школі повинна мати оптимістичне життєрадісне начало

Опубліковано: Неділя, 18 квітня 2021

15 квітня 2021 року на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників учителями початкових класів з використанням платформи Meet була проведена конференція на тему "Оцінювання результатів навчання учнів 3 класів".

До обговорення було запрошено асистента кафедри початкової та дошкільної освіти, заступника декана факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. І.Франка, кандидата педагогічних наук Ростикус Надію Петрівну.

Доповідач проаналізувала принципи організації оцінювання в початковій школі, розкрила особливості оцінювальної діяльності у третьому класі нової української школи. Торкнулася педагогічної спадщини корифея педагогіки В.О.Сухомлинського щодо оцінки та оцінювання, цитувала твори видатного педагога про оцінку в початковій школі як оптимістичне життєрадісне начало.

Детальніше зупинилися на аналізі нормативної бази, роз’яснювальних листах щодо здійснення підсумкового оцінювання у 3-у класі, порядку заповнення свідоцтв навчальних досягнень, класних журналів.

До кола учасників обговорення долучилося 35 колег – учителів з початкової освіти міської територіальної громади. Запланована наступна зустріч відбудеться в контексті реалізації принципів гуманної педагогіки та педагогіки партнерства.

 

Освітня онлайн-сесія учителів іноземних мов

Опубліковано: П'ятниця, 16 квітня 2021

15 квітня учителі іноземних мов Трускавецької МТГ, керівники гуртків БУТ м. Трускавця взяли активну участь в освітній-онлайн сесії «Дистанційна освіта: аналіз нормативної бази. Особливості організації навчання іноземної мови в синхронному та асинхронному режимах». Педагоги розглянули питання нормативно-правової бази, що регулює дистанційне навчання. Окрему увагу освітян привернуло питання особливостям організації навчання іноземної мови в синхронному та асинхронному режимах: педагоги оглянули стратегії дистанційного навчання; визначили переваги та недоліки режимів дистанційного навчання, відзначили форми, методи, інструменти та електронні ресурси для організації дистанційного навчання; окреслили заходи, які потрібно здійснити, щоб дистанційне навчання стало органічним продовженням або доповненням до традиційного.

Результати засідання Атестаційної комісії ІІ рівня

Опубліковано: Вівторок, 06 квітня 2021

5 квітня відбулось засідання Атестаційної комісїї ІІ рівня при відділі освіти Трускавецької міської ради.

Загалом проатестовано 74 педагоги навчальних закладів Трускавецької МТГ, з них 11 на встановлення кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії»,  три на присвоєння педагогічного звання «Старший вчитель», 1 - «Учитель -методист» та 1 – «Керівник гуртка-методист». На відповідність займаної посади проатестовано 5 керівників навчальних закладів освіти. Решта педагогів підтверджували свої попередньо встановлені категорії та звання.

Комісія працювала в реальному режимі офлайн, а педагоги були підключені синхронно  online через  платформу GOOGLE MEET.

Сертифікація. Міфи та реалії.

Опубліковано: Вівторок, 06 квітня 2021

Cьогодні, 6 квітня, на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників з учителями початкових класів МТГ говорили про сертифікацію як:

ЗНО для вчителів початкових класів

можливість пройти позачергову атестацію

шанс отримати сертифікат та 20% доплати

реальність, а не міф.

Досвідом успішного проходження сертифікації, професійними родзинками ділилася з колегами учитель початкових класів Орівської ЗОШ І-ІІ ст. Соломія Василівна Багрич.

Доповідачка відповіла на усі запитання щодо організації, змісту, особливостей проходження сертифікації.

Під час конференції педагоги шляхом анкетування висловили свою думку щодо актуальності та необхідності підготовки до сертифікації фахової підтримки у формуванні готовності до її проходження. Коло зацікавлених осіб, з числа присутніх, складає 60%. Запропоновано створити робочу групу учителів, які мають намір удосконалити рівень професійної майстерності, розширити знання щодо методик компетентнісного навчання, нових освітніх технологій, поширювати свій педагогічний досвід.

З проекту "Несіраптаха" в ДНЗ №4

Опубліковано: Вівторок, 30 березня 2021

Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методам розв'язання освітніх завдань. Відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження новітніх освітніх технологій. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. Саме такими яскравими особистостями виявилися педагоги ДНЗ 4 "Сонечко" Мельник О. М.(вчитель-логопед), Дутка О. В. (вчитель-логопед) та Стецишин Н. Є. (музичний керівник), які продемонстрували, як творчо та успішно впроваджують у свою педагогічну діяльність такі інноваційні технології як су-джок терапія, акватерапія та музичне виховання дошкільнят за системою Карла Орфа у проєкті серед спільноти дошкільників  "НЕСІРАПТАХА".