Учителі ділилися своїми напрацюваннями у вирішенні самоосвітніх проблем, ідеями, планами

Опубліковано: П'ятниця, 05 березня 2021

 4 березня відбулась зустріч організована ЦПРПП з учителями початкових класів, до якої приєдналися 18 педагогів з НЗТрускавецькоі МТГ. Як амбасадори змін в початковій освіті, учителі ділилися своїми напрацюваннями у вирішенні самоосвітніх проблем, ідеями, планами.

Детальніше:Учителі ділилися своїми напрацюваннями у вирішенні самоосвітніх проблем, ідеями, планами

Флешмоб до 150-ї річниці з дня народження Лесі Українки

Опубліковано: Субота, 27 лютого 2021

Знаковою подією, під час святкування 150-річчя з Дня народження Лесі Українки, в житті Трускавецької освітянської громади став організований Центром професійного розвитку Флешмоб.

Це читання поезій Лесі Українки та авторських поезій, креативних інсценівок, челенджів, буктрейлерів учнями та педагогами СЗШ№1 та СЗШ№3 м. Трускавця, сіл Модричі, Доброгостів, Уличне.

Цей чудовий процес є невичерпним! З Лесею ми об'єднуємося, ріднимося, відкриваємо себе! Усі використані матеріали будуть розміщені на сайті відділу освіти в розділі ЦПРПП.

Велика подяка колегам за проведену підготовку до святкувань: креативні фотозони і оформлення навчальних кабінетів. Тематичні рекреації, декорації та костюми, музичне оформлення свідчать про високий рівень підготовки до Всеукраїнського масштабного святкування 150-річчя Лесі Українки.


 

Особливості створення інклюзивного середовища в освітньому просторі

Опубліковано: Середа, 17 лютого 2021

17.02.2021 р. Інклюзивно-ресурсним центром (експерт Галина Яворська) провдено навчання для педагогів: "Особливості створення інклюзивного середовища в освітньому просторі".
В ході зустрічі було проаналізовано основні базові цінності, на яких ґрунтується інклюзивна освіта, нормативно-правові засади інклюзивного навчання в Україні. Акцентовано увагу на необхідності застосування коректної термінології щодо осіб з особливими освітніми потребами. Зазнечено, що і
нклюзивне освітнє середовище повинне бути доступним, толерантним, доброзичливим, сприятливим для розвитку кожного.
Учасники онлайн-конференції поглибили свої знання з
особливостей призначення дитини з ООП в інклюзивну групу/інклюзивний клас закладу освіти, алгоритму організації навчання в інклюзивному класі, переваг інклюзивного навчання для кожного учасника освітнього процессу. Детальніше ознайомилися із завданнями роботи інклюзивно-ресурсного центру, сучасними методиками оцінки розвитку дітей (“Leiter-3” – міжнародна шкала продуктивності Лейтера, “WISC-IV” – шкала інтелекту Векслера для дітей, “CASD” – опитувальник розладу аутичного спектру, “РЕР-3” – індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектру, “Conners-3” – шкали оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності).
У підсумковій частині навчання учасниками було окреслено основні засади співпраці інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти.
інклюзивно ресурсний центр Трускавця 3інклюзивно ресурсний центр Трускавця 2інклюзивно ресурсний центр Трускавця 3