Молодому учителю

Щодо можливості підвищення кваліфікації у 2021-2022 н.р.

Категорія: ЦПРПП
Опубліковано: Середа, 09 червня 2021

До уваги учителів, які забезпечують здобуття учнями 5-11(12) класів загальної середньої освіти.

Прохання ознайомитися з матеріалом.
Обрати Одну форму та вказати курс (програму) підвищення кваліфікації.


  Відповідно до постанови КМУ від 17.05.2021 року № 476 у 2021 році з державного бюджету передбачено 22,2 млн. грн. субвенції для фінансування підвищення кваліфікації вчителів, які забезпечують здобуття учнями 5-11(12) класів загальної середньої освіти  (не враховуючи навчання, яке передбачено за рахунок реалізації проєктів Програми розвитку освіти Львівщини на 2021-2025 роки на умовах співфінансування та регіонального замовлення).

  З метою надання допомоги педагогам у виборі якісних курсів підвищення кваліфікації за напрямами професійного розвитку в області, окрім КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», у суб’єктами надання послуг  з підвищення кваліфікації є заклади вищої освіти, де створені відповідні структурні підрозділи, які надають такі послуги та мають ліцензію (акредитацію) за відповідними освітніми програмами:

1. Інститут післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки Львівського національного університету імені Івана Франка (додаток 1).

2. Центр інноваційних освітніх технологій інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» (додаток 2).

3. Центр післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (додаток 3).

4. Львівський державний університет фізичної культури імені Івана Боберського (додаток 4).

5. КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти».  Навчання за програмами підвищення кваліфікації, затвердженими в установленому порядку та розміщеними на сайті інституту за посиланням http://loippo.lviv.ua/programypidvychennia/

 

Вибір суб'єкта з надання послуг підвищення кваліфікації із зазначенням курсу.

 Вам необхідно обрати одну із п'яти форм та заповнити її.

Увага! ЗАПОВНЮЄМО ЛИШЕ ОДНУ ФОРМУ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ОДНОГО КУРСУ

Можливість доступу до форм буде обмежено у часі (причина - необхідність опрацювання даних і створення угоди з субєктами підвищення кваліфікації).
Останній строк заповнення форми 11.06.2021 р.

  

Форма 1.
Інститут післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки Львівського національного університету імені Івана Франка (Додаток 1)

Форма 2. 
Центр інноваційних  освітніх технологій інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» (додаток 2).


Форма 3.
Центр  післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка (додаток 3)


Форма 4.
Пропозиція Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського 


Форма 5. КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти». 

 

Щодо цифрової освіти

Категорія: ЦПРПП
Опубліковано: Понеділок, 07 червня 2021

Прохання пройти тестування та вазати результати до 15.06.2021 р.
З листа Департаменту освіти Львівської обласної державної адміністрації:

"На виконання листа Мінцифри від 21травня 2021року №6/8-6185/0/1-21, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 р. № 471 Департамент освіти і науки Львівської ОДА повідомляє, що 20 травня Мінцифра запустила Цифрограм для вчителів. Тестування з цифрової грамотності розроблене на основі професійних компетенцій для вчителів, яка розроблена експертами на виконання Наказу МОН України No 38 від 15 січня 2019 року. Департамент освіти і науки ЛОДА вбачає за необхідність в термін до 15 червня 2021 року проведення тестування службовців та педагогів закладів освіти області з цифрових компетенцій по 5 напрямках"
Посилання на тестування:

1. Цифрограм для вчителів; https://osvita.diia.gov.ua/digigram-test/teachers

2. Цифрограм для громадян 1; https://osvita.diia.gov.ua/digigram-test/digigram-1-0-for-citizens

3. Цифрограм для громадян 2; https://osvita.diia.gov.ua/digigram-test/digigram-2-0-for-citizens

4. Основи кібергігієни; https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyber-hygiene

5. Цифрові навички для вчителів https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv

ВАЖЛИВО
Для оцінки результатів цифрових компетенцій освітян просимо, після проходження тестування, заповнити форму звіту за посиланням:

https://forms.gle/2TDBQHidAqMFwr4DA

 

Компетенції сучасного вчителя. Лідерство в освіті

Категорія: ЦПРПП
Опубліковано: Понеділок, 24 травня 2021

  

24 травня 2021р. відбувся семінар-практикум для вчителів математики шкіл  Трускавецької МТГ  за темою  «Компетенції сучасного вчителя. Лідерство в освіті».  

  Вчителі математики взяли участь у дискусії щодо  компетенцій та якостей, якими мають володіти педагоги, а також встановили, якою мірою вчителі впливають на впровадження нових стандартів навчання. 

   Не оминули увагою проблему лідерства  в освіті як потребу нашого часу, обговорили зв’язки  між  типом лідерства і стилем керівництва у навчальному процесі, обмінялись думками про формування лідерських якостей  у школярів. 

Відповідаємо на виклики інклюзивної освіти

Категорія: ЦПРПП
Опубліковано: Вівторок, 25 травня 2021

25 травня консультанти центру професійного розвитку педагогічних працівників з учителями закладів освіти Трускавецької МТГ говорили про підвищення кваліфікації педагогічних працівників початкової школи щодо організації інклюзивного освітнього середовища на основі онлайн тренажеру «МКФ для інклюзивної освіти».

 До аналізу програми, розкриття мети, змісту було запрошено одну з її співавторів – канд. пед.наук, фахівця з питань інклюзивного навчання Українського інституту розвитку освіти (УІРО) Федоренко Оксану Филимонівну. У своєму виступі вона розкрила зміст та структуру дефініції МКФ (Міжнародна класифікація функціонування), концепцію та цілі її застосування як основи для онлайн тренажеру. Акцентувала увагу на тому, що коли йдеться про інклюзивне навчання чи про дітей з особливими освітніми потребами – то це не тільки діти з порушеннями психофізичного розвитку. У той чи інший період свого життя чи не кожна дитина може потребувати підтримки, зокрема і підтримки у навчанні. 

Це передбачає вивчення середовища, а також змін в середовищі, які  можуть сприяти розкриттю потенціалу учнів у навчанні, вихованні та розвиткові. МКФ допомагає поєднати інформацію з різних джерел для ширшого розуміння існуючих перешкод для участі, і забезпечити ефективне партнерство педагогів, батьків та учнів.

Пані Оксана ознайомила педагогів з особливостями проходження програми, умовами реєстрації та виконання завдань на онлайн тренажері «МКФ для інклюзивної освіти».

 За умови успішного проходження підвищення кваліфікації (за наявності 50 % і більше правильно виконаних завдань, які автоматично опрацьовуються та звіряються в онлайн тренажері) видається сертифікат УІРО про підвищення кваліфікації, обсяг 1 кредит ЄКТС.  Початок навчання передбачається з червня 2021 року.  

 

Діяльнісний підхід в освіті України: наскрізні бачення, цілісність впровадження.

Категорія: ЦПРПП
Опубліковано: П'ятниця, 21 травня 2021

Актуальність тематики діяльнісного підходу зумовлена низкою причин, серед яких і результати дослідження щодо ефективності впровадження, опитування педагогів, батьків, даних Всесвітнього економічного форуму 2020.

21 травня вчителі з початкової освіти Трускавецької МТГ мали змогу бути учасниками практико орієнтованого навчання з реалізації принципів діяльнісного підходу в початковій школі.

Спікерами Meet-засідання були амбасадори змін в освіті, зокрема з напрямку реалізації принципів діяльнісного підходу, науковці та практики – координатор освітніх ініціатив Lego Foundation, канд. пед. наук Оксана Рома та учитель-практик, тренер з освітніх програм Lego Foundation Алла Оленич. Доповідачки розкрили зміст та мету меморандуму між Міністерством освіти і науки України та The Lego Foundation щодо впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання в освітній процес закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти.

З учителями було проведено низку вправ з використанням прийомів, які успішно можна реалізовувати засобами дистанційного навчання. Це і календарикові-математична розминка, і вправа з використанням цеглинок Лего, вправи із активного залучення до навчання  і т. ін. На думку спікерів, використання діяльнісних методів навчання дасть змогу формувати в здобувачів освіти наскрізні уміння, що забезпечуватимуть у майбутньому здатність особистості самостійно навчатися, креативно мислити, проявляти лідерські якості, бути відповідальним громадянином. До речі, саме ці уміння, у розрізі 2025, є ключовими (за даними Всесвітнього економічного форуму 2020).

Учасники конференції ознайомилися з перевагами застосування діяльнісного підходу (на прикладі учнів класу):

-          Всі учні залучаються в навчальних процес, допомагаючи один одному;

-          Учні діляться ідеями один з одним, працюють в команді, змінюються своє мислення на основі роботи групи;

-          Учні більше працюють практично з різним навчальним інструментарієм, проводять досліди, які підводять до розуміння предметів та явищ;

-          Розвивається критичне мислення, уміння аналізувати, синтезувати навчальний матеріал (знання), які в подальшому будуть використовуватися в житті;

-          Діти вчаться працювати з інформацією, уміють її аналізувати, використовувати в різних ситуаціях, моделювати наслідки, встановлювати залежності в навколишньому світі.

-          Учні відкриті до спілкування, вчаться приймати рішення.

В завершення навчання, були відповіді на запитання, педагогам було запропоновано долучитися до тематичних спільнот в соціальних мережах, Всеукраїнського фестивалю гри, навчання та натхнення PlayFast, а також навчання «Гра по-новому, навчання по-іншому».