Особливості створення інклюзивного середовища в освітньому просторі

Категорія: ЦПРПП Опубліковано: Середа, 17 лютого 2021

17.02.2021 р. Інклюзивно-ресурсним центром (експерт Галина Яворська) провдено навчання для педагогів: "Особливості створення інклюзивного середовища в освітньому просторі".
В ході зустрічі було проаналізовано основні базові цінності, на яких ґрунтується інклюзивна освіта, нормативно-правові засади інклюзивного навчання в Україні. Акцентовано увагу на необхідності застосування коректної термінології щодо осіб з особливими освітніми потребами. Зазнечено, що і
нклюзивне освітнє середовище повинне бути доступним, толерантним, доброзичливим, сприятливим для розвитку кожного.
Учасники онлайн-конференції поглибили свої знання з
особливостей призначення дитини з ООП в інклюзивну групу/інклюзивний клас закладу освіти, алгоритму організації навчання в інклюзивному класі, переваг інклюзивного навчання для кожного учасника освітнього процессу. Детальніше ознайомилися із завданнями роботи інклюзивно-ресурсного центру, сучасними методиками оцінки розвитку дітей (“Leiter-3” – міжнародна шкала продуктивності Лейтера, “WISC-IV” – шкала інтелекту Векслера для дітей, “CASD” – опитувальник розладу аутичного спектру, “РЕР-3” – індивідуалізоване психоосвітнє оцінювання дітей з розладами аутичного спектру, “Conners-3” – шкали оцінювання розладу дефіциту уваги та гіперактивності).
У підсумковій частині навчання учасниками було окреслено основні засади співпраці інклюзивно-ресурсного центру із закладами освіти.
інклюзивно ресурсний центр Трускавця 3інклюзивно ресурсний центр Трускавця 2інклюзивно ресурсний центр Трускавця 3