
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”–79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги воєнізованої охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області)
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.
Найменування предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”–79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги воєнізованої охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області)
Вид процедури: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-09-005218-a
Очікувана вартість предмета закупівлі: 60 000,00 грн. з ПДВ.
Кількість постачання: 3 послуги.
Строк надання послуг: до 19.02.2023 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”–79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги воєнізованої охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області)
Період надання послуг |
Кількість годин охорони | Назва об’єкту | Години охорони | |
Робочі дні | Вихідні дні | |||
До 19.02. 2023 року | 200 | Середня загальноосвітня школа №1 м. Трускавець | 08:00 – 16:00 | – |
До 19.02. 2023 року | 200 | НВК «СЗШ №2-гімназія» | 08:00 – 16:00 | – |
До 19.02. 2023 року | 200 | Середня загальноосвітня школа №3 м. Трускавець | 08:00 – 16:00 | – |
* Примітки: Усі посилання в технічному завданні на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати як «або еквівалент».
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
- Заповнений Додаток 2 «Технічна специфікація».
- Гарантійний лист, щодо можливості безперебійно надавати послуги, не залежно від несвоєчасного фінансування замовника.
- Письмове зобов’язання учасника під час виконання договору про надання охоронних послуг Замовнику додержуватись передбачених законодавством України заходів із захисту довкілля.
- На підтвердження можливості якісного надання послуг в складі пропозиції надати сертифікат ISO (9001:2015) Системи управління якістю. у сфері послуг, що є предметом закупівлі.
Вимоги до постів:
- Виконавець надає послуги у сфері охорони громадського порядку та безпеки з використанням спеціальних засобів.
- Виконавець надає послуги з охорони громадського порядку та безпеки кваліфікованими працівниками, які мають досвід виконання аналогічних послуг. Можливість негайного реагування – до 5 хвилин групами затримання та підтримка додатковими працівниками охорони 10 чоловік при виникненні ситуацій протиправної поведінки та дій, що набрали великих розмірів, саботажу, озброєного нападу, пожежі та інших надзвичайних обставин (документально підтверджується наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації у необхідній кількості (учасник подає виписку з штатного розпису), наявність спеціалізованих транспортних та технічних засобів, а також зброї).
- Виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єктів (наявність власного сертифікованого (надається копія сертифікату, дійсного на момент розкриття) пульта охорони та не менше 2 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги; дані відомості учасник торгів повинен підтвердити копіями договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Трускавець за останні 2 роки (2020-2021 роки, не менше 2 договорів за кожен рік) та дислокацією груп затримання в містах Трускавець, Борислав та пульта охорони в м. Львові).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Джерело фінансування – місцевий бюджет – 60 000,00 грн.
Очікувана вартість предмету закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”–79710000-4 — Охоронні послуги (Послуги воєнізованої охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради Львівської області)
визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид послуги на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку послуг, був проведений аналіз закупівель аналогічних послуг через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.