u33 pls bill pau1dbrcl92lt65v1jgj5yn3wa97vi2j7slshz09ls 600x318 1 1 5

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі –  Код національного класифікатора України 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому «Столи для їдальні»

 

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

 

Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Найменування предмета закупівлі: Код національного класифікатора України 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому «Столи для їдальні»

 

Вид процедури: Відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-17-015564-a

Очікувана вартість предмета закупівлі: 311 440,00 грн. з ПДВ.

Строк поставки товару до  31.12.2023 року.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, що постачатимуться до освітніх закладів:

Код національного класифікатора України 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому «Столи для їдальні»

 

 

№ з/п

Найменування та опис характеристик товарів, що вимагаються замовником*

Кількість

1

Стіл виробничий з полицею , з бортом 1000*600*850 з нержавіючої сталі

4

2

Стіл тумба 2 полиці, борт,зашитий з боків та з заді, двері-купе 1000*700*850 з нержавіючої сталі

2

3

Стіл виробничий з полицею та бортиком, 6  ніг 1900*600*850 з нержавіючої сталі

3

4

Стіл для обробки мяса 1400-600*850

3

5

Комплект меблів для їдальні (стіл і 6 стільців)

Стіл для їдальні, стільниця покрита пластиком HPL

Габаритні розміри: 1200х750х760 мм.

Каркас виготовляється з круглої металевої труби діаметром 50 мм та товщиною 1,5 мм. Покриття наноситься напиленням порошкових полімерних матеріалів. Стільниця з заокругленими кутами. Стільниця виготовляється з ламінованої ДСП товщиною 18 мм та покривається пластиком HPL товщиною 0,5 мм. Края стільниці оклеюються крайковою стрічкою ПВХ товщиною 1 мм.

Колір HPL: дуб молочний, сірий – на вибір замовника.

Колір ДСП: дуб молочний, сірий – на вибір замовника.

Колір каркасу: сірий (RAL7035) – на вибір замовника.

 

Стілець ISO №6, з покриттям фанери пластиком HPL

Габаритні розміри: 430х490х825 мм.

Каркас виготовляється з круглої металевої труби діаметром 20 мм та товщиною 1,5 мм. Покриття наноситься напиленням порошкових полімерних матеріалів.  Спинка та сидіння виготовляються з фанери, вкритої  пластиком HPL товщиною 0,5 мм.

Колір HPL: дуб молочний, сірий – на вибір замовника.

Колір каркасу: сірий (RAL7035) – на вибір замовника.

20

* Примітки: Усі посилання в технічному завданні на  конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати як «або еквівалент».

 

 

Загальні вимоги до поставки товару:

  1. Товар, який постачається, не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені.
  2. Товар, що постачається, повинен відповідати технічним вимогам, вказаним у специфікації;
  3. Товар постачається в упаковці, що забезпечує захист його від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання;
  4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний одночасно з накладними на Товар надати Замовнику супровідні документи на Товар, що підтверджують його походження, якість, та наявність яких вимагається чинним законодавством України. 
  5. Всі витрати по пакуванню, доставці несе Постачальник.  
  6. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе Постачальник (надати гарантійний лист).
  7. Пропозиція, яка містить товар, що відрізняється від вимог замовника за розмірами, матеріалом, кількістю, якістю  та іншім критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується.
  8. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені,  транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт.
  9. Доставка товару та розвантажувальні роботи проводяться транспортом постачальника.
  10. Кожна партія товару має супроводжуватися товарно-транспортними накладними.
  11. Оплата може здійснюватися з відстроченням платежу 30 календарних днів.
  12. Поставка та розвантаження товару здійснюється власними ресурсами учасника за адресою замовника:

82186, Львівська обл., Дрогобицький р-н, с. Модричі, вул. Шкільна,37 (Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ст.)

82610, Львівська область, Дрогобицький район, с.Орів, вул. Шевченка, 246 ( Орівський ЗЗСО І-ІІІст.)

82176, Львівська область, Дрогобицький район, с.Доброгостів, вул. Стебницька, 18 (Доброгостівський ЗЗСО І-ІІІ ст.)

 

  1. Строк поставки товару: до 31.12.2023 року.

 

Д И С Л О К А Ц І Я

загальноосвітніх закладів

відділу освіти Трускавецької міської ради

 

  • 82186, Львівська обл., Дрогобицький р-н, с. Модричі, вул. Шкільна,37 (Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ст.)
  • 82610, Львівська область, Дрогобицький район, с.Орів, вул. Шевченка, 246 ( Орівський ЗЗСО І-ІІІст.)
  • 82176, Львівська область, Дрогобицький район, с.Доброгостів, вул. Стебницька, 18 (Доброгостівський ЗЗСО І-ІІІ ст.)

 

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Джерело фінансування – місцевий бюджет – 311 440,00 грн.

Очікувана вартість предмету закупівлі: Код національного класифікатора України 021:2015 – 39140000-5 – Меблі для дому «Столи для їдальні» визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.