
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована)
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.
Найменування предмета закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована)
Вид процедури: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-01-015773-a
Очікувана вартість предмета закупівлі: 143 910,00 грн. з ПДВ.
Строк поставки товару: до 31.12.2023 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, що постачатимуться до освітніх закладів:
«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована)
№ з/п | Найменування та опис характеристик товарів, що вимагаються замовником* | Кількість |
1 | Олія соняшникова рафінована, дезодорована, виморожена. Олія має бути прозора, без осаду, без стороннього запаху, присмаку та гіркоти. Фасування – пляшка ємністю 1л., 3 л., 5л. | 1 845 кг |
Загальні вимоги до поставки товару:
- Якість товару що постачається повинна відповідати умовам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997№ 771/97-ВР (зі змінами та доповненнями), нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність до використання. Якість товару що постачається повинна підтверджуватись такими документами, як сертифікат відповідності / чи якісне посвідчення / чи висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи /чи ветеринарне свідоцтво / чи інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів (дані документи подаються при поставці, в залежності від виду товару, який постачається). Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам ТУ, ДСТУ.
- Тара та упаковка повинні бути виготовлені з матеріалів дозволених для використання.
- Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально – розвантажувальних робіт.
- Товар має постачатися з терміном придатності не менше 90% загального терміну зберігання.
- Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам. Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
- Постачання товару відбувається партіями (згідно заявок Замовника) протягом 1 робочого дня з моменту замовлення, спецтранспортом Учасника та за його рахунок до загальноосвітніх і дошкільних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради.
- Категорично забороняється постачання продуктів харчування, які зокрема:
– продукти, що містять генетично модифіковані організми;
– продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти;
– продукти, що містять більше 3-х Е, в зв’язку з тим, що не відомо, як вони взаємодіють;
– продукти, що містять акриламід (канцерогенна та мутагенна речовина) та глутамат натрію.
- Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час доставки. Упаковка має містити всю необхідну інформацію про товар, згідно вимог чинного законодавства: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага, нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про енергетичну цінність.
- Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 8 годин. Доставка, навантаження та розвантаження товару здійснюється за рахунок постачальника. Завіз продукції повинен здійснюватись при наявності накладної.
- Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам та вимогам.
Д И С Л О К А Ц І Я
загальноосвітніх і дошкільних закладів
відділу освіти Трускавецької міської ради
- м. Трускавець, вул. Садова, 14 (СЗШ №1),
- м. Трускавець, вул. Данилишиних, 19 (НВК «СЗШ №2 – гімназія»),
- м. Трускавець, вул. Стебницька, 98 (СЗШ №3),
- м. Трускавець, вул. В. Стуса, 8 (ДНЗ №2 «Ялинка»),
- м. Трускавець, вул. Бориславська, 34 (ДНЗ №4 «Сонечко»),
- м. Трускавець, вул. Стебницька, 68 (ДНЗ №5 «Зірочка»),
- м. Трускавець, вул. Л.Українки, 21 (ДНЗ №6 «Теремок»),
- м. Трускавець, вул. Стебницька, 94 (ДНЗ №7 «Дзвіночок»),
- с. Модричі, вул Шкільна, 37 (ЗЗСО І-ІІІ ступенів),
- с. Доброгостів, вул. Стебницька, 4 (ЗДО «Півник»),
- с. Уличне, вул. Центральна, 76 (ЗДО «Диво»),
- с. Орів, вул. Шевченка, 248/Г (ДНЗ «Вікторія»).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Джерело фінансування – місцевий бюджет – 143 910,00 грн.
Очікувана вартість предмету закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія соняшникова рафінована) визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.