pls bill pau1dbrcl92lt65v1jgj5yn3wa97vi2j7slshz09ls 600x318 1

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

 

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Найменування предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

 

Вид процедури: Відкриті торги

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-19-002151-a

Очікувана вартість предмета закупівлі: 544 934,00 грн. з ПДВ.

Кількість постачання: 1 послуга.

Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: 

«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

 

Назва та характеристики

послуги, яка  необхідна замовнику

Од.

Кількість

Назва та характеристики

послуги, яка  пропонується учасником

  1.  

Флюорографія

осіб

821

 

  1.  

Дослідження крові на РВ

осіб

1061

 

  1.  

Мазок на гонорею

осіб

1061

 

  1.  

Дослідження на кишкові інфекції

осіб

821

 

  1.  

Дослідження на гельмінтози

осіб

821

 

  1.  

Терапевт

осіб

1081

 

  1.  

Дерматовенеролог

осіб

1081

 

  1.  

Отоларинголог

осіб

78

 

  1.  

Стоматолог

осіб

78

 

 

* Примітки: Характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Не виконання вимог цього розділу тендерної документації у тендерній пропозиції Учасника призводить до її відхилення. У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» – учасник подає порівняльну характеристику запропонованої ним послуги.

 

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Джерело фінансування – місцевий бюджет – 544 934,00 грн.

Очікувана вартість предмету закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради) визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид послуги на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку послуг, був проведений аналіз закупівель аналогічних послуг через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.