Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Найменування предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

Вид процедури: Переговорна процедура.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-24-004638-a

Очікувана вартість предмета закупівлі: 458 208,00 грн. з ПДВ.

Кількість постачання: 1 послуга.

Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.

Технічні, якісні та кількісні характеристики : «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради):

Назва та характеристики

послуги, яка  необхідна замовнику

Од.

Кількість

Назва та характеристики

послуги, яка  пропонується учасником

1.                   

Флюорографія

осіб

821

 

2.                   

Дослідження крові на РВ

осіб

1061

 

3.                   

Мазок на гонорею

осіб

1061

 

4.                  

Дослідження на кишкові інфекції

осіб

821

 

5.                   

Дослідження на гельмінтози

осіб

821

 

6.                   

Терапевт

осіб

1081

 

7.                   

Дерматовенеролог

осіб

1081

 

8.                   

Отоларинголог

осіб

78

 

9.                   

Стоматолог

осіб

78

 

 

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Джерело фінансування – місцевий бюджет – 458 208 грн.

Очікувана вартість предмету закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради) визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид послуги на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку послуг, був проведений аналіз закупівель аналогічних послуг через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.