Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги поводження з побутовими відходами у навчальних закладах відділу освіти Трускавецької міської ради)

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Найменування предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги поводження з побутовими відходами у навчальних закладах відділу освіти Трускавецької міської ради)

Вид процедури: Відкриті торги.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-29-009013-a

Очікувана вартість предмета закупівлі: 327 322,26 грн. з ПДВ.

Кількість постачання: 1 послуга.

Строк надання послуг: до 31.12.2022 р.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.

«Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги поводження з побутовими відходами у навчальних закладах відділу освіти Трускавецької міської ради)

Навчальні заклади відділу освіти Трускавецької міської ради

Орієнтовна кількість вивезення ПВ, т

1.      с. Модричі, вул. Шкільна, 37 ( КНЗ Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ст, ЗДО)

2.      с. Станиля, вул. Івана Франка,1 (КНЗ Станильський ЗЗСО І ст.)

3.      с. Уличне, вул. Центральна, 76 (КЗ Уличнянський ЗДО «Диво»)

4.      с. Уличне, вул. Шкільна, 2 (КНЗ Уличнянський ЗЗСО – старша школа)

5.      с. Уличне, вул. Прикарпатська, 3 (КНЗ Уличнянський ЗЗСО – молодша школа)

6.      с. Доброгостів, вул. Стебницька, 4 (КЗ Доброгостівський ЗДО «Півник»),

7.      с. Доброгостів, вул. Стебницька, 18 (КНЗ Доброгостівський ЗЗСО І-ІІІ ст.),

8.      с. Орів, вул. Шевченка, 248/Г (КЗ Орівський ЗДО «Вікторія»),

9.      с. Орів, вул. Шевченка, 24б (КНЗ Орівський ЗЗСО І-ІІІ ст.)

10.  м. Трускавець, вул. Садова, 14 (СЗШ №1),

11.  м. Трускавець, вул. Данилишиних, 19 (НВК «СЗШ №2 – гімназія»),

12.  м. Трускавець, вул. Стебницька, 98 (СЗШ №3),

13.  м. Трускавець, вул. В. Стуса, 8 (ДНЗ №2 «Ялинка»),

14.  м. Трускавець, вул. Бориславська, 34 (ДНЗ №4 «Сонечко»),

15.  м. Трускавець, вул. Стебницька, 68 (ДНЗ №5 «Зірочка»),

16.  м. Трускавець, вул. Л.Українки, 21 (ДНЗ №6 «Теремок»),

17.  м. Трускавець, вул. Стебницька, 94 (ДНЗ №7 «Дзвіночок»)

18.  м. Трускавець, вул. Стебницька, 12 (Будинок учнівської творчості

19.  м. Трускавець, вул. Данилишиних, 11 (ДЮСК «Спортовець)

217

 

У вартість тендерної пропозиції учасник включає всі витрати пов’язані з перевезенням, захороненням, переробкою чи утилізацією побутових відходів у тому числі харчових відходів, санітарною обробкою та мийкою контейнерів, прибиранням майданчиків.

Вимоги щодо контейнерного парку для ПВ:

  • контейнери євростандарту об’ ємом визначеному в таблиці;
  • контейнери мають бути обладнанні кришками які фіксуються в двох положеннях;

контейнери мають бути забезпечені візуальною інформацією щодо перевізника ПВ;

  • контейнерний парк повинен знаходиться на балансі Учасника;
  • Учасник проводить повне обслуговування та заміну контейнерів, облаштовує контейнерні майданчики, проводить санітарну обробку та мийку контейнерів та прибирання майданчиків, при необхідності та за вимогою Замовника проводить зміну кількості та дислокації контейнерів;
  • всі контейнери повинні бути застраховані за рахунок Учасника, Замовник не несе відповідальності за втрату, знищення чи пошкодження контейнерів.

Забезпечення своєчасного та якісного обслуговування:

  • ПВ мають вивозиться згідно із графіком та дислокацією, визначених Замовником.
  • Учасник повинен забезпечити безперебійне та своєчасне вивезення ПВ у тому числі харчових відходів, підтвердити наявність у нього необхідної кількості спеціалізованого транспорту, а саме: Документальне підтвердження наявності спеціалізованих транспортних засобів (сміттєвозів). Учасник зобов’язаний підтвердити відповідність транспортних засобів вказаному екологічному рівню.
  • Згідно вимог ст. 32 Закону України «Про відходи» з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини забороняється з 1 січня 2018 року захоронення  неперероблених (необроблених)  побутових  відходів (у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати договір на оброблення (перероблення) відходів з усіма додатками, які становлять його невід’ємну частину, укладений між Учасником та відповідним суб’єктом господарювання, дійсний протягом строку надання послуг відповідно до умов цієї тендерної документації).
  • В разі виникнення додаткової потреби накопичення та вивезення великогабаритних, будівельних та ремонтних відходів здійснюється у спеціальний контейнер, за попереднім замовленням Замовника, для розташування якого, Замовник зобов’язаний відвести спеціальний майданчик з твердим покриттям.

 

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Джерело фінансування – місцевий бюджет – 327 322,26 грн.

Очікувана вартість предмету закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги поводження з побутовими відходами у навчальних закладах відділу освіти Трускавецької міської ради) визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид послуги на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку послуг, був проведений аналіз закупівель аналогічних послуг через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.