
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.
Найменування предмета закупівлі – «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Вид процедури: Відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-18-008691-a
Очікувана вартість предмета закупівлі: 360 000,00 грн. з ПДВ.
Кількість постачання: 1 послуга.
Строк надання послуг: до 31.12.2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
- Види послуг і об’єкти, на яких вони надаються.
1.1. Послуга 1. «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, технічне обслуговування котельного обладнання».
Послуга 1 надається для обладнання котелень першої групи
1.2. Послуга 2. «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів»
Послуга 2 надається для обладнання котелень другої групи
- Групи котелень, особливості та перелік робіт технічного обслуговування
- Котелені першої групи
- Будинок учнівської творчості за адресою: вул. Стебницька,12, м.Трускавець, Львівська область;
Котельня. Котли потужністю 100кВт. кількість – 2 шт., котельне обладнання.
- ДНЗ №4 «Сонечко» за адресою: вул. Бориславська, 34, м. Трускавець, Львівська область;
Модульна котельня. Котли Ferolli, 75 кВт, кількість – 2 шт. , котельне обладнання.
- СЗШ №1 за адресою: вул. Садова 14, м. Трускавець, Львівська область;
Модульна котельня. Котли Бернард МН-120, кількість – 5 шт. , котельне обладнання.
- ДНЗ №6 «Теремок» за адресою: вул. Лесі Українки, 21, м.Трускавець, Львівська область;
Модульна котельня. Котли Ariston, 80кВт, кількість – 3 шт. , котельне обладнання.
- СЗШ №3 та ДНЗ №7 «Дзвіночок» за адресою: вул. Стебницька, 98, м. Трускавець, Львівська область;
Котельня. Котли Бернард МН-120, кількість – 10 шт. , котельне обладнання.
- ДНЗ №2 «Ялинка» та ДНЗ №5 «Зірочка» за адресою: вул. Івасюка, 19А, м. Трускавець, Львівська область;
Котельня. Котли Колві-440, кількість – 2 шт. , котельне обладнання.
2.2. Особливості режиму роботи газових котлів та котельного обладнання котелень першої групи та обов’язкові вимоги до надавача Послуги 1.
- Робота газонагрівних котлів та котельного обладнання котелень групи I забезпечується без постійного перебування працівників закладів Відділу освіти Трускавецької міської ради, які експлуатують та обслуговують обладнання.
- Виконавець забезпечує виведення сигналів про загазованість приміщення, спрацювання захистів автоматики безпеки котлів і котельного обладнання та повідомлень про інші нештатні ситуації на власний диспетчерський пунктз постійною присутністю чергового;
- Виконавець забезпечує наявність в оперативному підпорядкуванні диспетчера чергових працівників, що навчені обслуговувати газовикористовувальне і котельне обладнання, забезпечені транспортними засобами для виїзду на об’єкти протягом 30 хвилин з моменту появи сигналу про виникнення нештатних ситуацій та здатні виконати роботи з аварійної зупинки різнотипного обладнання.
Основні нештатні ситуації для обладнання Котелень першої групи :
– спрацювання захистів автоматики безпеки котлів;
– спрацювання системи контролю довибухових концентраціїй газу в повітрі;
– пропадання електричного живлення – дії чергових працівників: запуск генератора і подача на котельне обладнання резервного живлення, або перезапуск котлів при відновленні електропостачання)
– спрацювання охоронної та пожежної сигналізації;
– і таке інше.
- Виконавецьгарантує прибуття чергови працівників для виконання робіт з аварійної зупинки газовикористовувального та котельного обладнання обладнання протягом 30 хвилин з моменту поступлення сигналів нештатних ситуацій на власний диспетчерський пункт (Надається гарантійний лист).
- Виконавець забезпечує надання послуг з диспетчеризації, аварійної зупинки обладнання, технічного обслуговування та поточного ремонту газових котлів власними силами, з використанням власної техніки, обладнання та інструментів. (Надається гарантійний лист).
2.3 Перелік робіт, які входять до Послуги 1 «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання»:
2.3.1 Роботи, які виконуються кожний місяць:
- робота диспетчерського пункту та чергових працівників в цілодобовому режимі 7 днів на тиждень;
- виїзд на котельні чергових працівників у випадку виникнення нештатних ситуацій;
- щоденний виїзд працівників на котельні для перевіряння стану котельного обладнання та його технічного обслуговування із записом в Журналі обліку стану обладнання.;
- перевіряння стану електричного обладнання;
- профілактика фільтрів;
- регулювання температури теплоносія згідно установок Замовника;
- регулювання тиску в системі теплопостачання;
- профілактика насосного обладнання;
- перевірка роботи запобіжних клапанів;
- профілактика розширювальних баків;
- налагодження та перевірка роботи сигналізаторів контролю полум’я;
- налагодження та перевірка системи вимірювання температури;
- налагодження та перевірка системи вимірювання тиску або розрідження;
- налагодження та перевірка схеми сигналізації (центральна, технологічна, місцева, аварійна, попереджувальна та ін.);
- ремонт приладів автоматики безпеки котлів та котельного обладнання (прилади та обладнання для заміни постачає замовник)
2.3.2 Роботи, які виконуються один раз – перед початком опалювального сезону:
- перевірка системи контролю довибухових концентрацій газу метану та загазованості;
- обстеження та перевірка димових та вентиляційних систем, вимірювання кратності повітрообміну.
2.4 Котельні другої групи
- ДЮСК «Спортовець» за адресою: вул.Данилишиних,11, м.Трускавець, Львівська область
Модульна котельня. Котли КСВа-Еко, потужністю по 1МВт, кількість – 2 шт.;
- ЗОСШ с.Доброгостів за адресою: вул.Стебницька,18, с.Доброгостів, Львівська область.
Модульна котельня. Котли Vaillant ecoTEC plus, потужністю по 60 кВт, кількість – 4 шт.
- ЗОСШ с.Уличне за адресою: вул. Шкільна, 2, с.Уличне, Львівська область
Модульна котельня. Котли КОЛВІ 100Т, потужністю по 100 кВт, кількість – 2 шт.
- Початкова школа с.Уличне за адресою: вул. Прикарпатська,3, с.Уличне, Львівська область
Котельня. Котли КЧМ, потужністю по 60 кВт, кількість – 2 шт.
- ЗОСШ с.Модричі за адресою: вул. Шкільна, 37, с.Модричі, Львівська область Модульна котельня. Котли МН-120, потужністю по 120 кВт, кількість – 3 шт.
- Початкова школа с. Станиля за адресою: вул. Ів. Франка,1 с.Станиля, Львівська область Опалювальна. Котел КЧМ, потужністю 60 кВт, кількість – 1 шт.
2.5. Особливості режиму роботи газових котлів та котельного обладнання котелень першої групи та обов’язкові вимоги до надавача Послуги 2.
- Робота газонагрівних котлів та котельного обладнання котелень групи 2 забезпечується працівниками закладів Відділу освіти Трускавецької міської ради.
- Виконавецьгарантує прибуття працівників для виконання робіт по технічному обслуговування та ремонту приладів автоматики безпеки котлів протягом 30 хвилин з моменту отримання повідомлення від обслуговуючого персоналу Замовника (надається гарантійний лист).
- Виконавець забезпечує надання послуг з технічного обслуговування та аварійного ремонту газових котлів власними силами, з використанням власної техніки, обладнання та інструментів (надається гарантійний лист).
2.6 Перелік робіт, які входять до Послуги 2 «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів»:
2.6.1 Роботи, які виконуються кожний місяць:
- налагодження та перевірка роботи сигналізаторів контролю полум’я;
- налагодження та перевірка системи вимірювання температури;
- налагодження та перевірка системи вимірювання тиску або розрідження;
- налагодження та перевірка схеми сигналізації (центральна, технологічна, місцева, аварійна, попереджувальна та ін.).
- ремонт приладів автоматики безпеки котлів (прилади для заміни постачає замовник)
2.6.2 роботи, які виконуються один раз в рік – перед початком опалювального сезону:
- перевірка системи контролю довибухових концентрацій газу метану та загазованості;
- обстеження та перевірка димових та вентиляційних систем, вимірювання кратності повітрообміну.
Виконавець, його диспетчерська служба, черговий персонал і транспорт повинен знаходитись в межах 20 км. від міста Трускавець. (Надати гарантійний лист)
* Примітки: Усі посилання в технічному завданні на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати як «або еквівалент».
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Джерело фінансування – місцевий бюджет – 360 000,00 грн.
Очікувана вартість предмету закупівлі «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.
Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид послуги на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку послуг, був проведений аналіз закупівель аналогічних послуг через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.