DSC00027

DSC00027    04.05.2017р. на базі СЗШ №3 м. Трускавця відбувся міський семінар для вчителів гуманітарного та художньо – естетичного напрямку «Активізація творчого потенціалу учнів і підвищення якості освіти за допомогою інноваційних технологій».

Семінар передбачав обмін досвідом у використанні нових  освітніх технологій навчання школярів.

Власним педагогічним досвідом щодо впровадження інноваційних технологій навчання в практику роботи ділилися вчителі: Новік Г.І., Машненко Н.Т., Ярчук А.В., Стець М.В.

Учасники семінару відвідали цікавий урок  англійської мови в 10-А класі (вчитель Новік Г.І.) на тему «Спорт у різних куточках світу». Вчитель Машненко Н.Т. провела в 6-Б класі урок польської мови «Легенда про створення Польщі» із застосуванням інтерактивного програмно- технологічного навчального комплексу SMART Board. Присутні здійснили віртуальну подорож «Карпати в просторі часі», разом з учнями 7-А класу і вчителями Ярчук А.В та Стець М.В. на інтегрованому уроці з музики та образотворчого мистецтва, ознайомилися з технікою гризайль, взяли участь в майстер-класі з coffeart та отримали насолоду, слухаючи пісні про Карпати у виконанні доцентів ДДПУ Стець Галини та Кишакевич Світлани.

Цікавим за змістом і музичним оформленням був позакласний виховний захід у літературній кавярні з промовистою темою «Ну що б, здавалося, слова…», проведений педагогом-організатором Баняс О.А. Авторські поезії учнів СЗШ №3, педагогів, запрошених гостей були пронизані патріотизмом, перегукувалися із сьогоденням. Захід формував почуття естетичної цінності поетичного слова, збагатив духовний світ учнів, не залишив байдужим ні дорослих, ні дітей.

Завідувач методичного кабінету Гаврилик Ж.І. проаналізувала відкриті уроки та виховний захід,  відзначивши належний методичний рівень проведеного семінару, високу активність учнів, майстерність вчителів, які урізноманітнили свої уроки шляхом впровадження нових технологій навчання, бо якість сучасної освіти  визначається вмінням вчителя вдало поєднувати як інноваційні, так і традиційні форми та методи.

DSC00086IMG 5264IMG 5266IMG 5279англiйс ка