Jr DPhXbVPnc4Vh4oOkwJUnkuaA1Dg8h69lCi2tn1oMCwyDGfg2hjJEUgE6IHqMu5 8tDapxwH5zR2CpBU6RkdW fbhFyj0drXQUW4qTc8 KQndyhLEUgH7lIn5TOrNNRtPj27zLRl4aAQouoUnRC2VvZjU6Nlcfst9z0XkrcLS99F M9d9BY4CNF4zngJR 7e9i6GiO7L430dOEWCH8wGGutlLX eA1YoXrkVQMhZ27FwW5iBqJnrAVKhmNxM3g82ZBw9mdROq1hwFkVqzK7F0dCCVHRoghmNkolgn5OH9cmDiCD2a5ROaFBR5Hwgn LA3D6St5RC3C3hsC8n2MS3 JRXlioEWUzXgJUxJfHp7E0CSDUwzlDIXdV2S0feiL g7wIpXcLyrtwRAHwc2vLZFYu8QfLA znep 90EsJPiUxgs0ndR9SR8H8v5dpNeOtWd2rosUeRpn5JOIrqwnKPLRTpoJObqLrrnXc9BXszFqmusL8HyHxKVU88TqKifcGWzzv5hyn4iK4Q3uOoX0wk1idTRMFs2RZaxXi7gmSQ6SwUYUfdb43jYKOEQcn lvEQdoTst3CGYsUGzAn0tx0WCE1NWq6Fi vFWhyWXFE7J3g1lYGdKUCTR64QbK Xv3c8md5bxuLpeQeTK4 9pIA4NAr 0zjak23jyoqBqLi0LpsShbDqMWP55f6QXSyDHtAYjm4TqZt3zIJQ8q 8 WgZs=w1257 h531 no?authuser=013.05.2021 року з учителями фізики територіальної громади проведено освітню сесію на тему дистанційної освіти та особливостей організації навчання фізики. Досвідом організації практичних робіт в умовах дистанційного навчання поділився вчитель першої кваліфікаційної категорії НВК “СЗШ №2-гімназія” Михайло Волошин.

 На прикладі тем «Рівновага важелів», «Лабораторія електрики: постійний та змінний струм» колегам було продемонстровано можливості середовища моделювання та симуляцій фізичних процесів та явищ https://phet.colorado.edu/uk/.

Було порушено питання наявності та ефективного використання технічного, дидактичного забезпечення для навчання фізики, зокрема інтерактивного освітнього програмного забезпечення www.mozaweb.com. Цей ресурс містить робочі зошити, навчальні посібники, а головне, 3-Д моделі, яких в наявності достатня кількість для реалізації змісту програми з фізики.

На прикладі моделей «Експеримент Резерфорда», «Чотиритактний двигун Отто» педагогам-фізикам було продемонстровано можливості педагогічного програмного засобу, дидактичні функції, візуальні ефекти, мультимедійні компоненти.

Доповідачем було надано чіткі інструкції для реєстрації, завантаження, використання, поради для успішного застосування під час практичних робіт.