Роль школи під час війни значно більша, ніж освітня. Спілкування дітей між собою допомагає їм відволіктися від трагічних подій, а дітям внутрішньо переселених осіб дає можливість легше адаптуватися до нових умов життя, доєднатися до спільноти, поспілкуватися. За цих умов, учитель стає джерелом психологічної підтримки і зцілення. Педагог може зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів, переключити їх увагу, дати відчуття захищеності, зменшити напругу та стрес. Як виконувати ці функції і піклуватися про власну ресурсність? Відповіді на ці запитання отримали учасники семінару «Робота з дітьми під час війни». Експерти семінару: психолог ЦПРПП Г.Ожубко, практичний психолог О.Ганчарик, практичний психолог О.Стецик запропонували учасникам поради, як плідно, а головне, турботливо взаємодіяти з дітьми, перебуваючи у силі та ресурсі.