SAM 0277

SAM 0277    16 листопада в ДНЗ №4 «Сонечко» м. Трускавця пройшов семінар для завідувачів, вихователів-методистів, музичних керівників та вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів м.Трускавця на тему «Використання інтегрованого підходу до організації логопедичних та музичних занять».

Після відкриття семінару та вступного слова завідувачки Білецької І.І. вихователь-методист Галан Г.С. показала слайдову презентацію про інтегроване заняття як засіб розвитку особистості  в дошкільному закладі. Вона зауважила, що якщо звернутись до історії, то зародки інтегрованих занять можна прослідкувати в методичних рекомендаціях Софії Русової.

В ході семінару присутні також змогли переглянути інтегроване заняття з музичної та образотворчої діяльності «Барви осені», яке провели музкерівник Стецишин Н.Є. та вихователь старшої групи Лепак Г.М. Діти поринули в чарівний світ музики, фарб і слова: вони співали, декламували вірші, слухали музику, танцювали, розглядали осінні пейзажі, відтворювали звуки осені за допомогою шумових інструментів, а свої враження від побаченого та почутого діти передали на малюнках, створивши з них «Осінній вернісаж».

Вчитель-логопед Мельник О.М. звернула увагу на те, що інтегровані заняття доволі легко вписуються в систему логопедичних занять. Навела приклади, як можна організувати інтегровані заняття з формування звуковимови, навчання грамоти, формування лексико-граматичних категорій та розвитку зв’язного мовлення. Провела інтегроване логопедичне заняття на тему «Осінь, осінь вже прийшла», гнучко поєднюючи традиційні і нетрадиційні методи роботи. Діти закріпили знання про осінні зміни в природі, працювали над розвитком артикуляційної та дрібної моторики, вправлялися у складанні  розповіді за схемою, а також закріпили знання про літеру «О», подарувавши осінньому дереву барвисті листочки з вивченою літерою.

Вихованці музично-драматичного гуртка «Яринята» потішили гостей інсценівкою «Осінні турботи» та хореографічною композицією «Дощик».

Присутні на практиці переконалися, що інтегровані заняття є цікавіші для дошкільників, допомагають вирішувати більшу кількість завдань, використовувати різні методи і прийоми, педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології, інші засоби навчання, а також  не залишають байдужою жодну дитину. 

SAM 0266SAM 0277SAM 0336SAM 0266SAM 0336SAM 0356