Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

Замовник: Відділ освіти Трускавецької міської ради.

Найменування предмета закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

Вид процедури: Переговорна процедура

Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-25-008195-a

Очікувана вартість предмета закупівлі: 65 600,00 грн. з ПДВ.

Кількість постачання: 9 послуг.

Строк поставки товару: до 31.12.2022 р.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства.

Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в технічній специфікації (додаток 4)  : «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради)

№ п/п

Назва начального закладу

Адреса начального закладу 

Години охорони в дні:

Робочі

(з – до)

Передвихідні

(з – до)

Вихідні

(з – до)

Передсвяткові

(з – до)

Святкові

(з – до)

1.

 КНЗ Модрицький ЗЗСО І-ІІІ ст, ЗДО – школа, садочок, котельня

с. Модричі, вул. Шкільна, 37

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

2.

 КНЗ Станильський ЗЗСО І ст. – школа, котельня

с. Станиля, вул. Івана Франка,1 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

3.

 КЗ Уличнянський ЗДО «Диво»)

с. Уличне, вул. Центральна, 76

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

4.

 КНЗ Уличнянський ЗЗСО – старша школа

 с. Уличне, вул. Шкільна, 2

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

5.

 КНЗ Уличнянський ЗЗСО – молодша школа

с. Уличне, вул. Прикарпатська, 3

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

6.

 КЗ Доброгостівський ЗДО «Півник»),

с. Доброгостів, вул. Стебницька, 4

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

7.

 КНЗ Доброгостівський ЗЗСО І-ІІІ ст. – школа, котельня

с. Доброгостів, вул. Стебницька, 18

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

8.

 КЗ Орівський ЗДО «Вікторія»

с. Орів, вул. Шевченка, 248/Г 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

9.

 КНЗ Орівський ЗЗСО І-ІІІ ст. – школа, корпус №2 учительська.

с. Орів, вул. Шевченка, 24б 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

ц/д

00:00

24:00

 

ц/д

Загальні вимоги:

1.     Послуги з охорони приміщень повинні надаватись відповідно до вимог нормативних документів у сфері охоронної діяльності та умов договору.                                        

2.     Спостереження здійснюється за системою охоронно-тривожної сигналізації та наявність власного пульта централізованого спостереження цілодобово.

3.     Наявність ГШР(груп швидкого реагування) в районах. 

4.     Прийом сигналів тривоги охоронно-тривожної сигналізації та реагування на них (кількість викликів не лімітовано) здійснюється цілодобово.

5.     Технічне обслуговування охоронно-тривожної сигналізації, наявність персоналу, який обслуговує засоби сигналізації на місцях.

6.     Для прийняття сигналів тривоги Учасник використовує  пульт централізованого спостереження з цілодобовим режимом чергування операторів такого пульту, який повинен бути укомплектований штатними працівниками. На пульті централізованого спостереження Учасник забезпечує ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб.

7.     У разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації на Об’єкті в період охорони учасник повинен:

                    – негайно направити підрозділ швидкого реагування на Об’єкт для вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювань сигналізації; 

– в разі необхідності сповістити Замовника або його уповноважену особу про спрацювання сигналізації на Об’єкті з метою виявлення причин спрацювання сигналізації;

– в разі виявлення слідів проникнення на Об’єкт або спроб проникнення на Об’єкт сповістити про це Замовника;

– в разі виявлення на Об’єкті в період охорони будь-яких осіб вжити заходів щодо їх затримання та передачі правоохоронним органам;

– забезпечити охорону майна на Об’єкті після спрацювання сигналізації до прибуття

на Об’єкт Замовника, але не більше 1-ї години з моменту попередження Замовника.

            – візуальний контроль понад 1-у годину здійснюється за додаткову оплату;

– не розголошувати стороннім особам конфіденційну інформацію, до якої відноситься інформація про  пультові коди, системи сигналізації, систему зв’язку і контролю за здійсненням охорони;

– брати участь у роботі інвентаризаційної комісії, створеної замовником для зняття залишків майна Об’єктів та визначення розміру збитків, завданих Замовнику внаслідок проникнення на Об’єкт сторонніх осіб;

– повідомляти в чергову частину Національної поліції і замовнику про факт порушення цілісності Об’єкта або збитки, заподіяні пошкодженням майна, що охороняється.

8. До прибуття представників територіального підрозділу Національної поліції забезпечувати недоторканість місця події:

– забезпечити охорону майна замовника, прийнятого під охорону на Об’єкті, від розкрадання, несанкціонованого проникнення, пошкодження майна, за час перебування останнього під охороною;

– один раз на місяць за письмовою (або по телефону) заявкою замовника здійснювати експлуатаційне обслуговування сигналізації та усувати її несправності;

– повідомляти в чергову частину органів внутрішніх справ і замовнику про факт порушення цілісності Об’єкта або збитки, заподіяні пошкодженням майна, що охороняється. До прибуття представників територіального органу внутрішніх справ забезпечувати недоторканість місця події;

– негайно сповіщувати уповноваженого представника Замовника у разі несвоєчасного здавання Об’єкта під охорону, та про випадки спрацювання сигналізації;

– здійснювати заходи з переобладнання (переоснащення) та/або перепрограмування технічних засобів сигналізації, встановлених на об’єктах, які знаходяться під охороною, у разі такої необхідності при переключенні їх на пульт централізованого спостереження Виконавця без додаткових грошових витрат Замовника.

9. Виїзд групи швидкого реагування за сигналом тривоги здійснюється на власному транспорті  Учасника, обладнаного відповідно до вимог пп.2 п. 12 Постанови КМ України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності).                  

10. Місце дислокації автомобілю групи швидкого реагування повинно знаходитись біля об’єктів охорони, в межах доїзду до об’єктів від 7 до 15 хвилин.

11. Надавач послуг повинен мати:

– в наявності не менше 2 (двох) ГШР у складі не менше 2 співробітників у географічних межах населеного пункту розташування об’єкту на автотранспорті реагування; в разі залучення партнерських ГШР – Договір про співпрацю/партнерство.

– наявність форми та спецзасобів (зокрема вогнепальну зброю);

– наявність сертифікованого пункту централізованого спостереження.

12. Протягом доби з моменту набуття чинності Договору, Переможець торгів власними силами зобов’язаний здійснити безкоштовну перекомутацію відповідного обладнання охоронної сигналізації на Об’єкті замовника на власний пульт охорони.

– забезпечення гарантійного ремонту існуючих засобів охоронної та тривожної сигналізації протягом дії договору.

– гарантувати забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідувати несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації.

– надавати, на вимогу замовника, виписки з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах замовника, підключених на ПЦС Виконавця (за певний період).

– забезпечувати проведення інструктажу персоналу Замовника щодо експлуатації сигналізації на Об’єкті.

 

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Джерело фінансування – місцевий бюджет – 65 600 грн.

Очікувана вартість предмету закупівлі: «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради) визначено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 275 від 18.02.2020.

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі. При визначенні очікуваної вартості застосовувався метод порівняння ринкових цін, після збору та аналізу цінової інформації реального ринку товару, був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України системи Prozorro.